Introducció
Aquest document contractual regirà les Condicions Generals de contractació de productes i serveis a través d'aquest lloc web (d'ara endavant, «Condicions»), propietat de SENIOR COMMUNITY SERVICES, SL (CLUB65) sota la marca comercial de CLUB65, d'ara endavant, PRESTADOR, les dades de contacte del qual figuren també a l'Avís Legal d'aquesta Web.
Aquestes Condicions romandran publicades al lloc web a disposició de l'USUARI per reproduir-les i guardar-les com a confirmació del contracte, podent ser modificades en qualsevol moment per SENIOR COMMUNITY SERVICES, SL (CLUB65). SENIOR COMMUNITY SERVICES, SL (CLUB65) arxivarà el document electrònic on es formalitzi la compra i el tindrà a disposició de l'USUARI per si aquest ho sol·licita.
Els contractes no estan subjectes a cap formalitat a excepció dels supòsits expressament assenyalats en els Codis Civil i de Comerç i en aquesta o en altres lleis especials.
L'acceptació d'aquest document comporta que l'USUARI:Aquestes condicions tindran un període de validesa indefinit i seran aplicables a totes les contractacions realitzades a través del lloc web del PRESTADOR.
El PRESTADOR informa que el comerç és responsable i coneix la legislació vigent dels països on envia els productes, i es reserva el dret de modificar unilateralment les condicions, sense que això pugui afectar els béns o promocions que van ser adquirits prèviament a la modificació.
Identitat de les parts contractants
D'una banda, el PRESTADOR dels productes i serveis contractats per l'USUARI és SENIOR COMMUNITY SERVICES, SL (CLUB65), amb domicili social a Avenida Diagonal, 687 08028 Barcelona NIF B-75.635.383 i amb telèfon d'atenció al client 650248024
I d'altra banda, l'USUARI, registrat al lloc web mitjançant un nom d'usuari i contrasenya, sobre els quals té responsabilitat plena d'ús i custòdia, i és responsable de la veracitat de les dades personals facilitades al PRESTADOR.
Objecte del contracte
Aquest contracte té per objecte regular la relació contractual de compravenda nascuda entre el PRESTADOR i l'USUARI en el moment en què aquest accepta durant el procés de contractació en línia la casella corresponent.
La relació contractual de compravenda comporta el lliurament, a canvi d‟un preu determinat i públicament exposat a través del lloc web, d‟un producte o servei concret.
Rectificació de les dades
Quan l'USUARI identifiqui errors a les dades publicades al lloc web o als documents generats per la relació contractual, podrà notificar-ho al correu hola@club65.es perquè SENIOR COMMUNITY SERVICES, SL (CLUB65) els corregeixi el més aviat possible.
L'USUARI podrà mantenir actualitzades les vostres dades accedint al vostre compte d'usuari.
Procediment de contractació
L'USUARI, per poder accedir als productes o serveis que ofereix el PRESTADOR, haurà de ser major d'edat o menor d'edat emancipat i donar-se d'alta a través del lloc web mitjançant la creació d'un compte d'usuari. Per això, l'USUARI haurà de proporcionar de manera lliure i voluntària les dades personals que se li requeriran, les quals es tractaran de conformitat amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril de 2016 (GDPR), relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals ia la lliure circulació d'aquests (LOPDGDD), relativa a la protecció de dades de caràcter personal i detallada a l'Avís legal ia la Política de privadesa d'aquest lloc web.
L'USUARI seleccionarà un nom d'usuari i una contrasenya, comprometent-se a fer-ne un ús diligent i no posar-los a disposició de tercers, així com a comunicar al PRESTADOR la pèrdua o robatori dels mateixos o el possible accés per un tercer no autoritzat, de manera que aquest procedeixi al bloqueig immediat.
Un cop creat el compte d'usuari, s'informa que d'acord amb el que exigeix l'article 27 de la Llei 34/2002, de Serveis de la Societat de la Informació i del Comerç Electrònic (LSSICE), el procediment de contractació seguirà els passos següents:
1. Clàusules generals de contractació.1. CLÀUSULES GENERALS DE CONTRACTACIÓ
Excepte estipulació particular per escrit, la realització d'una comanda al PRESTADOR suposarà l'acceptació per part de l'USUARI d'aquestes condicions legals. Cap estipulació feta per l'USUARI no podrà diferir de les del PRESTADOR si no ha estat expressament acceptada per avançat i per escrit pel PRESTADOR.
2. ENVIAMENT I LLIURAMENT DE COMANDES
El PRESTADOR per a aquells serveis o productes que requereixin activació no activarà cap comanda fins que no hagi comprovat que s'ha realitzat el pagament.
El termini màxim dactivació serà de 72h des de la confirmació del pagament.
Els preus publicats a la botiga poden incloure o no les despeses d'enviament, instal·lació o descàrrega, o prestacions complementàries.
A cada producte o servei s'especificarà si el preu inclou aquestes despeses i, en cas que no estiguin incloses, es comunicarà a la fitxa descriptiva/informativa del producte o servei el cost que s'afegirà al final del procés de compra en concepte d'aquestes despeses.
Manca d'execució del contracte a distància
En cas de no poder executar el contracte perquè el producte o servei contractat no estigui disponible en el termini previst, s'informarà a l'USUARI de la manca de disponibilitat i que quedarà legitimat per cancel·lar la comanda i rebre la devolució de l'import total pagat sense cap cost, i sense que per això se'n derivi cap responsabilitat per danys i perjudicis imputable al PRESTADOR.
En cas de retard injustificat per part del PRESTADOR respecte a la devolució de l'import total, l'USUARI podrà reclamar que se li pague el doble de l'import degut, sense perjudici al dret de ser indemnitzat pels danys i perjudicis soferts en allò que excedeixin d'aquesta quantitat.
El PRESTADOR no assumirà cap responsabilitat quan el lliurament del producte o servei no arribi a realitzar-se, per ser les dades facilitades per l'USUARI, falses, inexactes o incompletes.
El lliurament es considera realitzat en el moment que hagi posat els productes a disposició de l'USUARI.
El PRESTADOR respondrà davant l'USUARI de qualsevol manca de conformitat que hi hagi en el moment del lliurament de la comanda, i l'USUARI podrà, mitjançant una simple declaració, exigir-li l'esmena d'aquesta manca de conformitat, la reducció del preu o la resolució del contracte.
L'USUARI tindrà dret a suspendre el pagament de qualsevol part pendent del preu del producte adquirit fins que el PRESTADOR compleixi les obligacions establertes en aquest contracte.
Correspon a l'USUARI verificar els productes a la recepció i exposar totes les excepcions i reclamacions que puguin estar justificades al document de recepció del lliurament.
En cas que la contractació no comporti el lliurament físic de cap producte, sinó una activació de descàrrega en un lloc web, el PRESTADOR informarà prèviament l'USUARI respecte al procediment que ha de seguir per fer aquesta descàrrega.
3. DRET DE DESISTIMENT
Formulari de desistiment: Formulari
L'USUARI disposa d'un termini de catorze dies naturals, comptats a partir de la data de recepció del producte o des de la celebració del contracte de compravenda si fos una prestació d'un servei, per exercir el dret de desistiment, regulat al article 102 del Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, d'ara endavant RDL 1/2007. Si el PRESTADOR no compleix el deure informació i documentació sobre el dret de desistiment, el termini per a l'exercici finalitzarà dotze mesos després de la data d'expiració del període de desistiment inicial, d'acord amb el article 105 del RDL 1/2007.
El dret de desistiment no serà aplicable als contractes referits i enumerats al article 103 del RDL 1/2007.
Tota devolució haurà de comunicar-se al PRESTADOR, sol·licitant un número de devolució mitjançant el formulari habilitat per fer-ho, o per correu electrònic a hola@club65.es, indicant el número de factura o comanda corresponent.
Un cop l'USUARI hagi rebut el número de devolució, farà arribar el producte al PRESTADOR, indicant aquest número a la carta d'enviament, amb les despeses de transport a càrrec seu, al domicili de SENIOR COMMUNITY SERVICES, SL (CLUB65), Avinguda Diagonal 687, 08028, Barcelona
4. RECLAMACIONS
Qualsevol reclamació que l'USUARI consideri oportuna serà atesa al més aviat possible, podent-se realitzar en les següents adreces de contacte:
Postal: SENIOR COMMUNITY SERVICES, SL (CLUB65), Avinguda Diagonal 687, 08028, Barcelona
Telèfon: 650248024SENIOR COMMUNITY SERVICES, SL (CLUB65) informa que disposa de Fulls de Reclamacions a disposició de les persones usuàries o consumidores que ho sol·liciten, poden accedir-hi sol·licitant-les a qualsevol de les dades de contacte indicades a continuació; encara que no sigui a través d'un Full de Reclamació, qualsevol reclamació que la persona usuària o consumidora qualsevol de les dades de contacte següents de SENIOR COMMUNITY SERVICES, SL (CLUB65): Correu postal: Avinguda Diagonal 687, 08028, Barcelona Email: hola@CLUB65.es
5. FORÇA MAJOR
Les parts no incorreran en responsabilitat davant de qualsevol falta deguda a causa major. El compliment de lobligació es demorarà fins al cessament del cas de força major.
6. COMPETÈNCIA
L'USUARI no podrà cedir, transferir o transmetre els drets, les responsabilitats i les obligacions contractats en la venda.
Si alguna estipulació d'aquestes condicions fos considerada nul·la o de compliment impossible, la validesa, legalitat i compliment de la resta no es veuran afectats de cap manera, ni patiran modificació de cap manera.
L'USUARI declara haver llegit, conèixer i acceptar aquestes Condicions en tota la seva extensió.
7. GENERALITATS DE L'OFERTA
Totes les vendes i entregues efectuades pel PRESTADOR s'entendran sotmeses a les presents Condicions.
Cap modificació, alteració o pacte contrari a la Proposta Comercial de SENIOR COMMUNITY SERVICES, SL (CLUB65) o al que aquí estipulat, tindrà efecte, llevat de pacte exprés per escrit signat pel PRESTADOR, en aquest cas, aquests pactes particulars prevaldran.
8. PREU I TERMINI DE VALIDESA DE L'OFERTA
Els preus que s'indiquen respecte de cada producte o servei inclouen l'impost sobre el valor afegit (IVA) o altres impostos que puguin ser aplicables. Aquests preus, llevat que s'indiqui expressament el contrari, no inclouen les despeses d'enviament o de comunicació, manipulació o qualssevol altres serveis addicionals i annexos al producte adquirit. Si hi estan inclosos, s'indicarà a la informació sobre el producte o servei inclosa a la fitxa de producte o servei de la pàgina web. Així mateix, si no hi estan inclosos, s'informarà del cost abans d'iniciar el procés de compra.
Els preus aplicables a cada producte són els publicats al lloc web i s'expressaran a la moneda EURO. L'USUARI assumeix que la valoració econòmica d'alguns productes podrà variar en temps real.
Abans de fer la compra podrà comprovar en línia tots els detalls del pressupost: articles, quantitats, preu, disponibilitat, despeses de transport, càrrecs, descomptes, impostos i el total de la compra. Els preus poden canviar diàriament mentre no es faci la comanda.
Un cop realitzada la comanda, els preus es mantindran tant si hi ha disponibilitat de productes com si no.
Tot pagament realitzat al PRESTADOR comporta l'emissió d'un tiquet a nom de l'USUARI registrat o de la raó social que aquest hagi informat en el moment de fer la comanda. Aquest tiquet s'enviarà en format digital. Podeu demanar la factura en format PDF accedint al panell de gestió de la web amb el compte d'usuari. En cas de voler rebre-la mitjançant correu electrònic, ho haurà de sol·licitar per qualsevol dels mitjans que el PRESTADOR posa a la seva disposició, informant-lo que en qualsevol moment podrà revocar aquesta decisió.
Per a qualsevol informació sobre la comanda, l'USUARI podrà contactar a través del telèfon d'atenció al client del PRESTADOR 650248024 XNUMX XNUMX o via correu electrònic a l'adreça hola@club65.es
9. DESPESES DE TRANSPORT
Els preus publicats a la botiga no inclouen despeses d'enviament o comunicació, ni d'instal·lació o descàrrega, o prestacions complementàries, llevat de pacte exprés per escrit en contra. Si estigueren inclosos s'informarà a la descripció/informació del producte o servei i si no ho estigueren, es comunicarà l'import abans accedir al procés de compra.
10. FORMES DE PAGAMENT, CÀRRECS I DESCOMPTES
El PRESTADOR és el responsable de les transaccions econòmiques i possibilita les formes següents per efectuar el pagament d'una comanda:
• Targeta de crèditL'USUARI podrà utilitzar un cupó de descompte en el moment previ a la finalització de la compra en cas d'haver-lo rebut per part del PRESTADOR.
Mesures de seguretatEl lloc web utilitza tècniques de seguretat de la informació generalment acceptades a la indústria, com ara SSL, dades introduïdes en pàgina segura, firewalls, procediments de control d'accés i mecanismes criptogràfics, tot això per evitar l'accés no autoritzat a les dades. Per aconseguir aquestes finalitats, l'usuari/client accepta que el prestador obtingui dades per a l'efecte de la corresponent autenticació dels controls d'accés.
El PRESTADOR es compromet a no permetre cap transacció que sigui considerada il·legal per les marques de targetes de crèdit o el banc adquirient i que pugui o tingui el potencial de danyar-ne la bona voluntat o influir-hi de manera negativa.
Està prohibida, en virtut dels programes de les marques de targetes, la venda o l'oferta d'un producte o servei que no compleixi totes les lleis aplicables al Comprador, Banc Emissor, Comerciant o Titular de la targeta o targetes.
11. PROCÉS DE COMPRA
Qualsevol producte del nostre catàleg es pot afegir a la cistella. Només s'hi observaran els articles, la quantitat, el preu i l'import total. Un cop guardada la cistella es calcularan els impostos, càrrecs i descomptes segons les dades de pagament i d'enviament introduïdes.
Les cistelles no tenen cap vinculació administrativa, només és un apartat on es pot simular un pressupost sense cap compromís per totes dues parts.
Des de la cistella es pot fer una comanda seguint els passos següents per a la seva correcta formalització:
1. – Comprovació de les dades de facturació.Un cop processada la comanda, el sistema envia instantàniament la informació al PRESTADOR i un correu electrònic a l'USUARI confirmant la realització de la comanda.
Comandes (sol·licituds de compra)Prèviament a la confirmació de la comanda se subministrarà informació sobre l'estat de la comanda i la data d'enviament i/o entrega aproximada.
12. DISSOCIACIÓ I SUSPENSIÓ O RESCISSIÓ DEL CONTRACTE
Si qualsevol d'aquests termes i condicions es considera il·legal, nul·la o per qualsevol raó inaplicable, aquesta condició es considera separable i no afecta la validesa i aplicabilitat de cap de les condicions restants.
El PRESTADOR podrà, sense avís previ, suspendre o acabar l'accés de l'USUARI als seus serveis, totalment o en part, quan l'USUARI no compleixi les obligacions establertes en aquest contracte o qualsevol disposició legal, llicència, reglament, directiva, codi de pràctiques o polítiques que li siguin aplicables.
Quan El PRESTADOR exerceixi qualsevol dels seus drets o facultats sota aquesta Clàusula, aquest exercici no perjudicarà ni afectarà l'exercici de qualsevol altre dret, facultat o recurs que pugui estar a disposició del PRESTADOR.
13. GARANTIES I DEVOLUCIONS
Les garanties respondran al que regula el Títol referit a “Garanties i serveis postvenda” del Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries.
14. LLEI APLICABLE I JURISDICCIÓ
Aquestes condicions s'han de regir o interpretar d'acord amb la legislació espanyola en allò que no estigui expressament establert. Qualsevol controvèrsia que es pugui suscitar de la prestació dels productes o serveis objecte d'aquestes Condicions se sotmetrà als jutjats i tribunals del domicili de l'USUARI.